AUDYTY

AUDYTY

Dlaczego warto wykonać audyt?

Masz wrażenie, że wybrany obszar w Twoim e-biznesie nie działa tak jak powinien, ale potrzebujesz wsparcia w szczegółowej ocenie sytuacji? A może potrzebujesz świeżego spojrzenia na kondycję całego e-commerce’u, by wiedzieć gdzie drzemie ukryty potencjał, a gdzie występują punkty zapalne? Zacznij od audytu, by otrzymać rzetelną diagnozę i wiedzieć na czym się skupić, by generować wzrost. Z naszej strony otrzymasz:

Asset 1_70pxH

Eksperckie spojrzenie z zewnątrz

Asset 30_70px

Zakres i głębokość audytu dopasowane do potrzeb

Asset 23-70px

Wskazanie priorytetów i quick-wins

Asset 14-70px

Analizę wykonaną z mocną orientacją na biznes

Rodzaje audytów

Oferta audytów bazuje na naszym doświadczeniu, że czasem potrzebna jest kompleksowa, holistyczna diagnoza, a czasem szczegółowe i dogłębne zbadanie pojedynczego aspektu. Możemy pomóc Ci w następującym zakresie:

Asset 10-70px

Kompleksowy audyt e-commerce

Autorski audyt funkcjonującego sklepu online, składający się z kilkunastu obszarów – od UX, przez technologię po pricing. Celem jest jak najszersze zmapowanie całego e-commerce’u, a następnie wskazanie pól do optymalizacji oraz quick-wins. Audyt ma charakter biznesowo-specjalistyczny, co oznacza, że zawiera konkretne rekomendacje zmian, ale przede wszystkim ułatwia podejmowanie decyzji w co i w jakiej kolejności inwestować, by zwiększać sprzedaż i zysk.

Asset 9-70px

Audyt UX i optymalizacji konwersji

Audyt nastawiony na zwiększenie sprzedaży przez optymalizację konwersji w Twoim e-sklepie. W związku z tym, że na współczynnik konwersji wpływ ma nie tylko UX, audyt obejmuje też wiele innych obszarów, takich jak m.in.: marketing i komunikacja on site, value proposition, content, obsługa klienta czy analityka. Już dziś zadbaj nie tylko o to jak pozyskiwać ruch, ale też o to jak go optymalizować i być lepszym od konkurencji!

Asset 28_70px

Audyt pozyskiwania ruchu

Audyt nastawiony na zwiększenie sprzedaży przez zbadanie źródeł ruchu w Twoim e-sklepie, a następnie – rekomendację optymalizacji. Pozyskiwanie ruchu to nie tylko SEO (on site i off site), dlatego nasz audyt obejmuje też obszary takie jak: działania PPC i remarketingowe, marketing i komunikację offsite, value proposition, social media, content marketing czy wreszcie – analitykę, by sprawdzić czy dane zbierane są właściwie.

Asset 19-70px

Audyt pricing i revenue

Cena to jeden z największych lewarów zysku w biznesie, a często zaniedbywany – jedynie 12% firm w Polsce deklaruje profesjonalizm w podejściu do cen. Audyt obejmuje zbadanie aktualnej polityki cenowej w Twoim e-commerce, uwzględniając też np. prezentację oferty czy balans między promocjami i top sellerami a resztą produktów. Bazuje m.in. na szczegółowych wywiadach oraz eksperckiej analizie danych, a efektem są konkretne rekomendacje zmian.

Asset 22_70pxH

Audyt technologiczny

Wykonując dla Ciebie audyt, możemy zbadać Twoją infrastrukturę techniczną pod kątem stanu kodu, efektywności działań aplikacji i integracji, aktualności i zgodności dokumentacji, architektury, a nawet optymalnego użycia i konfiguracji sprzętu. Audyt idealnie nadaje się przed przejęciami, wznowieniem prac nad długo nierozwijaną aplikacją, czy po prostu gdy chcesz zaczerpnąć niezależnej opinii przed wdrożeniem.

Jak wygląda proces?

Poniżej znajdziesz krótki opis jak krok po kroku przebiega wykonanie audytu, niezależnie od zakresu.

Spotkajmy się lub zdzwońmy, by porozmawiać dokładnie o Twoich wymaganiach. Możesz spodziewać się, że nie tylko będziemy uważnie słuchać, ale też zadamy szereg pytań, które pomogą nam lepiej uchwycić specyfikę Twojego biznesu.

Po przeanalizowaniu Twoich wymagań, przedstawimy proponowany zakres audytu, zawierający harmonogram prac oraz kosztorys.

Przed rozpoczęciem audytu umawiamy się na szczegółowy wywiad z osobami zaangażowanymi po stronie Twojej firmy oraz upewniamy się, że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne materiały i dostępy.

Realizację audytu koordynuje dedykowany project manager, który odpowiada za bieżącą komunikację i sprawną, zgodną z harmonogramem, finalizację prac.

Na koniec otrzymujesz od nas raport w wersji elektronicznej, a w ślad za nim – dodatkowe konsultacje w celu omówienia wyników audytu.

Co dalej?

Realizacja

Możesz samodzielnie wdrażać wnioski wypływające z audytu, bazując na rekomendacjach zawartych w raporcie.

Współdziałanie

Możemy wspierać Cię we wdrożeniu, np. w ramach pakietu consultingowego w wybranych obszarach.

Realizacja

Możesz samodzielnie wdrażać wnioski wypływające z audytu, bazując na rekomendacjach zawartych w raporcie.

Współdziałanie

Możemy wspierać Cię we wdrożeniu, np. w ramach pakietu consultingowego w wybranych obszarach.

Zaufali nam m.in.

Audyt na miarę

Zainteresował Cię konkretny audyt albo potrzebujesz pomocy w wyborze? Napisz lub zadzwoń – wspólnie wybierzemy zakres najlepszy dla Twojego biznesu.

Inne usługi